Кожухівська гімназія

Калинівська селищна рада
Фастівський район

Київська область

Не пали своїх! "Спали" ворога!

 

НУШ

«Нова́ украї́нська шко́ла» (НУШ) - реформа шкільництва МОН, яка  передбачала  створення школи, де діти будуть навчатися через діяльність, «у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті»

 

Наші особливості

"Сімейна" атмосфера та маленькі класи... Досить мало навчальних закладів можуть похвалитися тим, що учитель має можливість приділити належну увагу всім учням класу у відповідності до їх потреб. Це можливо лише у маленьких класах. Також "Сімейна" атмосфера у гімназії майже унеможливлює булінг.   

Інклюзія

З 2018 р. в нашій гімназії впроваджено інклюзивне навчання. 

Ми прагнемо не тільки  гармогійно й всебічно розвивати  дітей з особливими потребами разом разучаючи до цього їх батьків, алей й навчити природньо та толерантно  сприймати їх іншими учнями

Булінг

Що таке булінг та які його причини.

Як відрігнити булінг та сварку між дітьми.

Як побороти булінг: інструкція для дітей, батьків та вчителів.

Що робити якщо ти став жертвою булінгу.

Що робити якщо інших цькуєш ти.

Харчування

З 1 січня 2022 в українських школах запровадили оновлене меню для учнів.

Розробляв його український кулінар Євген Клопотенко.

Ключовою особливістю змін став перехід до більш здорового харчування: менше цукру, солі, хліба, жирів і субпродуктів.

Благодійність

Заклади освіти мають право отримувати благодійну допомогу на діяльність та розвиток закладу. Як правильно передати благодійну допомогу закладу освіти. Поняття благодійної діяльності та види добровільної допомоги та орієнтовний порядок передачі благодійної допомоги. Звітність.

Останні події

До уваги батьків, інших законних представників учнів!

Інформація про можливості інклюзивно-ресурсних центрів здійснювати проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та забезпечувати її системний кваліфікований супровід. 

 

Інклюзивно-ресурсний центр Калинівської селищної ради є установою, що утворена з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

 

Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:

проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;

надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;

консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
- у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами; 
- у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;

надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);

визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких осіб та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;

інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;

ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ”;

підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

 

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;

здобувають освіту з використанням технологій  дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;

надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.

 

Маю запитання

Опишіть Ваше питання та вкажіть контактні дані. Наш фахівець зв'яжеться з Вами

Ім’я *
Електрона пошта *
Моб. телефон *
Повідомлення *